Müşteri Hizmetleri Destek Uzmanı olarak müşterilerimizin ihtiyaçlarını dinler ve içinde bulundukları durumu anlarsınız. Farklı kanallar üzerinden taleplerini yönetirsiniz. Bu talepler genel olarak ürün, teslimat ve talep araştırmaları ile birlikte satış hizmeti sağlanmasına yönelik de olabilir.
Bu pozisyonda, en iyi müşteri hizmetini sunarken; hizmeti kurarsınız, geribildirim toplarsınız, farklı sistemleri yönetir ve değerli ilişkiler kurarsınız.
Müşteri Hizmetleri Alan Sorumlusu olarak, operasyonel ekibin bir parçası olur, müşteri ihtiyaçlarıyla ilgilenirsiniz. Aynı zamanda kendi sorumluluk alanınızdaki hedeflere ulaşabileceksiniz, ulaştığınız bu hedefler müşteri Hizmetleri kariyerinizdeki ilerleme kabiliyetinizi temsil edecek.
Alan Sorumlusu olarak bir ya da birden fazla Müşteri Hizmetleri alanında derinlemesine uzman olma şansını yakalayacak, kendi alanınızdaki tecrübelerinizi paylaşarak ekip üyelerinize eğitim verebileceksiniz.
Müşteri Hizmetleri Ekip Lideri olarak, ekibinizin Müşteri Hizmetleri Müdürü ile birlikte belirlenen hedeflere ulaşmasından sorumlu olursunuz. Ekip ile birlikte günlük ekip işlerinin de planlanması ve yönetilmesini sağlarsınız.
Müşteri Hizmetleri Ekip Lideri olarak, güzel ve motive edici bir atmosfer yaratırken, ekinizin gelişiminde çok değerli bir rol üstlenirsiniz.
Müşteri Hizmetleri Müdürü olarak, Müşteri Hizmetleri Servis Merkezi operasyonlarının tamamının sorumluluğu ve ilgili anahtar figürlerin takibine yönelik görevler size aittir. Aynı zamanda eğitim, gelişim ve ekip motivasyonunu sağlamak da sizin görevinizdir.
Genel bir bakış açısıyla, en önemli göreviniz ekibinizin müşterilerimize mükemmel bir Müşteri Hizmetleri deneyimi yaşattığından emin olmaktır.